tänään on ollu rankka päivä, niin henkisesi ku fyysisesti. aloitin tän kaatopaikkahuoneen siivoamisen, ja vielä lievässä kuumeessa se oikeesti ottaa voimille :s plus kaikki muu shitti mitä tähän sisälty, ja aika iso juttu lähti kans siitä kun mun rutiini meni sekaisin = tyynyliinoja vaihtaessa kadotin joukkoon juuri sen tyynyn, jota puristan aina itteeni vasten. D: joo, menetän malttini siitä jos tietty valo ei oo päällä, jos en katso aina postilaatikkoon ohi kulkiessani, jos patterikori on väärällä hyllyllä yms muille pienistä asioista. mut mulle ne on isoja asioita, rutiinit näes. ei, en oo niiden hallinnassa, mie hallitsen niitä. koska ne pitää mun kasassa, jos niin ku.. joku ymmärtää :------D sillain jännästi. helpottaa, että on jotain tasapainoista elämässä.

äsken pääsi myös pieni tunteenpurkaus itkumuodossa, kun katselin puolivahingossa kuvia tuutikista. se oli miun ensimmäinen lemmikkini, kääpiöhamsteri. kun se kuoli, se tuntu ihan kamalalta (joo, pahemmalta kuin mitä kun vaari kuoli vastikää) koska olin tottunut kertomaan sille asioita, kun olin surullinen niin tuutikin kanssa leikkiminen kohensi mielialaa ... + oli kauheeta tottua nukkumaan ilman sitä melua, mitä tuutikki öisin piti häkissään .. niih :---(

 

TUUTIKKI
* 27.08.2007
† 12.02.2009