kävin ostamassa koulun jälkeen tänään ilmestyneen Aamunkoin, hohhoo. ja koska olin varannu sen kirjan, sain valita itelleni pinssin :D vaihtoehtoja oli "i <3 edward" ja "i <3 bella". arvatkaa kumman otin?

"i <3 bella". 

:p koska mä oon niin täynnä edwardia, robert pattinssonia sekä bellaan mun on helppo samaistuu ja... öh niin.

aattelin kohta ruveta lukeen sitä :3

huomasin muute tänään, ku käveli kotiin linttipysäkiltä, mitä kannattaa tehä jos vituttaa.. minnuu otti aivoon ihan sairaasti, ja se varmasti näky ilmeestäki. väänsinpä sit vaan hetken mielijohteesta mp3n niin kovalle että koski jo hieman korviin - ja tsädäm vitutus oli yhtäkkii poissa ja mua vaan nauratti, tuli ihanan levollinen ja itsevarma, ehkä jopa vähän ylimielinenki olo. se oli aika mahtava fiilis.
ja biisinä jota kuuntelin, toimi silloin tokio hotellin love & death. ^^