tätä postausta ei tuu ikinä, jos mä koko ajan lykkään noit kuvii, joten se tulee ilman kuvia ja kuvat sitten.. myöhemmin :D

eli keskiviikkona, lähdimme st1ltä klo 07:16, kohti Viipuria. minä ja Mirka oltiin kivasti ainoat, vähintäänki alle 35vuotiaat. se lintti oli keskikokoa ja jo sillon aika täys.. ja meidän linttikuski älyttömän söpö, nuori nappisilmänen mies ;D sillon aamulla väsytti ihan sairaasti, kiitos ihanien kolmen tunnin yöunien.. ne ekat tunnit lintissä meniki vaan Tokio Hotellia kuunnellessa ja yrittäen pysyy hereillä. ei siel viittiny oikee nukq.
meillä oli ennen rajaa kaksi pysähdystä, kiteen st1llä ja sitte imatran linttiasemalla, ja suomen puolella oli muuten sairaan kylmää, pidin kahta takkii päällä :S

tullista päästiin joskus puoli kahdentoista maissa, ja tadaa - venäjän puolella oltiin! 8D ei se tuntunu yhtään sen ihmeellisemmältä, lol. :D
sielä lintissä muuten autoin yhtä meidän ryhmäläistä, 60vkö se nyt oli, melkeen sokeaa ja muutenki nivelvammasta ja jalkavammasta naista, kun sillä oli jotain ongelmaa puhelimen kanssa. ensin mä kunnioitin sitä, ja pidin vahvana ja mukavana ihmisenä. mut sit se mielikuva romuttu ku se änkes koko ajan seuraan, oli ärsyttävä ja kehtas viel sanoo Tokio Hotellia Tokio Cafeks, lol. ja kotimatkalla se rupes haistatteleen paskoja yhdelle mukavalla miehelle meidän ryhmästä, ilman mitään syyttä. "tollaset mie kuule ottasin ladon taakse ja ampusin", lol. se oli ihan naurettavaa.. mä kyllä pidän huolen etten ikinä rupee itte tollaseks.

sielä venäjällä oli aika ankeata.. aluksi kun oli niitä kyliä ja ränsistyneitä taloja, etten sanois ihan slummeiks, ja sitä kyllä rupes arvostaan omaa taloutta ja mitä itsellä on. se oli vähän niin kuin joku herääminen, emt. :D osa niistä taloista oli kyl omalla tavallaan kauniit, ne jotka oli värikkäiksi maalattuja.
Viipurissa sitte taas oli jo paljon sivistyksellisempää, ja meidän hotelli... vou että se oli hieno. tänä vuonna valmistunut, enkä edes enää muista mikä sen nimi oli (oliskohan ollu joku Kristiina, ei mitää hajuu..). mut se tosiaan oli upee. meidän kylpyhuone oli ihan sairaan iso ja ääääh, en mä voi selittä, näätte sitte ku saan ne kuvat :DD

eka päivä meni kierrellessä siinä hotellin vieressä olevassa kauppahallissa, ja sieltä lähtiki mukaan Tokio Hotel t-paita, ne kengät, mummille tuliaisiksi sellainen venäläinen muna, sinivalkoisena ja sitten vähän muuta pientä (ittelle uusi sytkäri, ja pikkuveljellekki tuliaisiks semmonen kynäsytkäri). Ja loppuilta vaan istuttiin hotellin baarissa nauraen ja juoden kokista ja vähän bacardikolaakin. :D kyl se uni sit maistu sielä hotellin, minun mielestä pehmeässä, sängyssä..

torstaina käytiin karuselli nimisessä tavaratalossa (lol en ostanut sieltä muuta ku litran vanilia kokista :D), ja sitten taas siellä kauppahallissa (ostin äidille tuliaisiksi kivisen viipurinlinna jääkaappimagneetin ja sammakon). ai ja mentiin me yhteen katubaariinki, mirka ja sen äiti söivät jotain, minä vain poltin ketjuun, join kolaa ja seurasin äänettömällä olevaa venäläistä musiikkitvtä (bridge tv nimeltään oli), mistä muuten näytettiinkin Tokio Hotellin Automatic :D Marilyn Mansoniakin tuli.

Sitte me lähdettii joskus kahden-kolmen maissa pois.. Oli vähän haikeet, olis tehny mieli olla sielä pidempääkin. mut ku ei voi mitään, ni sit ei voi mitään. Kotona olin joskus kahdeksan jälkeen, ja jätän suosiolla kertomatta paluumatkan vessakompleksia.. :D

agh, enköhän mä nyt oo kertonut pääpiirteittäin ton reissun, ja mä lupaan ne kuvat joskus tän viikon aikana.. 8D
mun huonees oli muute taas hämähäkki... tosi pieni kyl, mut se oli sitäki ällömpi koska oli ihan mun pärstän edessä seitistä roikkumasta. :< yyhyy.

äiti tekee lettuja..