"Se oli mun mielestä loppujen lopuks aika käypä hinta niistä suudelmista, kosketuksista ja sanoista, ajasta mitä saatiin viettää kahdestaan suljetun oven takana."

"Voi kun se vaan tietäs, ettei mulla ollut ollut pitkään aikaan yhtään naista. Ainoastaan oma, rakas veljeni."

****

"Nojoo, oltiinha me aika vähän poissa toistemme seurasta, mut kyllä sitä himoissaan kerkeis joka paikkaan. Tai reikään."

"Kun pääsin ulos siitä huoneesta, purin huultani voimakkaasti. Illalla mä kyllä yrittäsin tehdä tästä lopun."

****

"Hymähdin, ja painoin sormeni kitaran kielille niin kovaa, et se sattu. Annoin plektran tanssia niiden yli, se kuulosti jotenki vihaselta. Kuvasti hyvin mun sen hetkistä mielialaa, vihanenhan mä olinki. Itelleni."

****


... pätkiä liebe ist für alle dasta :3 vernahan on tosin ekan osan jo lukenut, mut muille se tulee oleen vielä aika pitkään salaisuus :D