fn4i3eg0dvpoö.

luoja mulloli aamulla heikko olo. en pystynykkää valvoo koko yötä, siinä kuuden maissa kun olin pessy hiukset ja kaikki ja rupeemassa valmistautumaan kouluun lähtön, romahdin vielä lisää. oli ihan ___helvetin paska fiilis, turtunu ja nälkä kun en syönyt eilen mitään (paitsi kaks mehujäätä jee ja joskus aamulla yhden sämpylän väkisin ja vähäsen suklaata) ja kaiken lisäks kuumeinen. noh, ei siin sit auttanu muu ku käpertyy patjalle sikiöasentoon kahden peiton ja viltin alle kolmen tyynyn ja pehmolelun kanssa, ja silti oli kylmä. ja tietty heräilin koko ajan ja oli oikeesti niiiiiiiiiin paska fiilis ku voi olla. mut nyt onneks oon saanu syötyy pikkasen sämpylää, ni alkaa helpottuu..

ja onneks pääsen mirkan luo viikonlopuks, äiti nimittäi lähti tänää vuokattiin, pikkuveli o h-lahdes ja mie oisin yksin sunnuntaihin asti.. inhoon kotona yksinolemista, senhän takia mulla meni viimeki yö valvoessa. joo-o. se on vaan tosi ahdistavaa. oon kattonut liikaa kauhuelokuvia :D en sais kattoo niitä oikeesti yhtään.. taidan olla vähän masokisti, kun saan kauheita traumoja yms ei-mukavaa kauhuleffoist, mut silti mä hamstraan ja katon kaikki mahdolliset. höhhöö.

hei vähä siistii, mä en oo muuten polttanu kahteen päivään.