oujee, mä lähden ylihuomenna perjantaina mian luokse espooseen koko viikonlopuks :3333 en jaksa odottaa, siitä tulee ihan mahtavaa~ jännittää tosin just että mitenkä tulen toimeen mian vahempien ja muun perheen kanssa... mut eiköhän se mene hyvin - mia on mua suojelemassa 8))

muutenki on ollu nyt.. tavallaan, no, rento olo. en ole enää missään koulussa ja saan pitää kevään välivuotta - AH! ja tässä kuussa pitäis mennä työhaastatteluun puhelinmyyjäks :3 olis mahtavaa jos sais paikan. kevääks sitte hommataan lääkärintodistus mun kädestä että pääsen hakemaan kouluun joustavassa haussa. merkonomiksi tällä hetkellä olis tarkoitus tähdätä - vaikka sitte pitäiski ottaa noita lävistyksiä pois... niin.

koneen hajottua oon viettänyt enemmän aikaa piirtäen, ja oon ollut tosi tyytyväinen tuloksiinkin. :o galleriassa on näkyvillä osa tuotoksista n___n

.. oikeastaan, mä voisin nytki ruveta piirtämään. :D --->