essy jee kiitos kun oot niin ihana ihmine <33 .. not. huoh. luulin et se olis oikeesti pitänyt mua ystävänään, niin ku mä oon tehnyt jo päiväkodista asti. pitäkööt sitte vaa hauskaa niide jotku-ernu-kavereidensa kanssa. hmf.

onneks on olemassa TH ja mia, jotka pelastivatki mun päivän - tosin nyt näyttää taa siltä et plööh ei tuu mitää x___x haluisin käydä kaupas mut arvatkaas onko tilillä rahaa peräti 1,45e ja lompakos kymmene senttii? :---D äidiltäkää ei heru rahaa<3 ja röökit on iha finito. tästä tulee kyl nyt toooosi paska vklp :---------D

hp-fanien sivujen joulukalenteris oli tänään kiva luukku, ja valitsin muuten tosi mielikuvitukselliset jutut niihin laatikkoihin - ekalle kerralla ihan juu. lopputulos oli niin kaunis että oli pakko otta talteen. 8D

on se tomi kyl aww. jooh. hmm. vois ruveta nyt jatkamaan ton ZOOM:in opettelemista pianolla, tai sit kirjoittaa. höhhöö. oon laiska. :------D

kaulitzzzzz. brothers. yeaah. love.